2.

2012-08-02 19:16

...
Taka Muza to jednak babą jest. Bo wystarczyła krótka gadanina z babą a już, że mnie natchło i posta tego pisać popchło. A gadałem kto ma gorzej, baba czy chłop. Oczywista baba swoje a ja swoje. Baba gada że cellulit ( a cholera wie co to za dziadostwo), ja że chłopu włosy wylatają. To baba że chłop łysy to seksi, (babie to chyba wszystko z tym sieksem się kojarzy). Ja jej gadam, że chłop do roboty chodzi, męczy się, uszczerbku na zdrowiu dostaje, żeby babie dogodzić i niczego nie brakło a baba na to, że z tego dogadzania to torby tacha, przy garach stoi i dzieciuków doglądać musi a przez to zmarszczki a kurze łapki, czy biusta obwisłe się robią. To ja babie tłumaczę, że chłopem nieustannie ten toster rządzi, taki chłopski hormon, na to ona mi po oczach okresem pojechała. I tak przekonywalim się długą chwilę, ale żadne z nas przekonać się nie dało. To se poszłem a jak przyszłem, to se usiadłem, i pomyślałem, że jednak chłop to ma ciężko, żeby tak pod jednym dachem z tym cellulitem, zmarszczkami, biustami, i okresami wytrzymać. Ech...

 

 

Zimny Lech.

 

Posłowie z partii o śmiesznej i wieloznacznej nazwie Pis (nie wiem kto wymyśla nazwy tych partii) zbojkotowali Browar za billboard z hasłem "Jesteś spragniony wrażeń? Zimny Lech". Trzeba dodać, że ów rzeczone hasło wisiało w okolicach Wawelu, gdzie wiadomo kto ostatnimi czasy tam zamieszkał. I tak okazuje się, że mamy kolejne miejsce uświęcone bratem jedno jajecznym, gdzie nawet imienia Jego, bez godnego namaszczenia, wypowiadać nie wolno. Sugerowałbym talibom z Pis-u, żeby wydali słownik ze słowami zakazanymi w miejscach gdzie mógł stąpać bliźniak męczennik i słowami dozwolonymi w tychże miejscach. Jako niegodny miana polaka katolika osobnik ze splugawionym jestestwem, jako wrzód na ciele umęczonej ojczyzny w ramach pokuty, podpowiadam ww. parę takich słów.
Zakazane powinny być zwroty:
zimny Lech, gorący Lech, sztywny Lech, miękki Lech, Maria zawsze dziewica, Marycha, przyjaciel wesołego diabła ...
Zakazane słowa:
kaczka, kwa, jedno jajeczny, drób, samolot, naciski, Putin, Tusk, wypadek, Rosjanin, kompleksy, Komorowski...
Dozwolone zwroty:
mąż stanu, prezydent bohater, prezydent męczennik, nasz prezydent, prezydentowa Maria, Jezus Maria...
Dozwolone słowa:
zamach, zbrodnia, mord, układ, putin, tusku, rusek, błoto, trumna...

...
Już prawie wcale nie palę. Czasem jedynie zaciągam się myślami i wypuszczam je natychmiast w punkt zapatrzenia na widnokręgu. Jest mi dobrze, bo w końcu maluję dla siebie. Tylko dla siebie. Na razie pierwszy szkic, ciekawe co dalej wyobraźnia podpowie... Czasem tak mało trzeba, żeby poczuć się szczęśliwym.